sobota, 18 kwietnia 2015

Pasta Cynkowa

Cześć . Dzisiaj recenzja pasty cynkowej z kwasem salicynowym .

Ostatnio moja skóra na twarzy przechodziła bunt. Pojawiło się na niej wiele nieprzyjaciół . ;/ Moim wybawieniem okazała się pasta cynkowa .
Jest ona zamknięta w małym pudełeczku . 
Zacznę od minusów. Pasta nie wchłania się , niestety lekko brudzi poduszkę, ale widząc efekty nie przeszkadza mi to. Innym minusem jest to , że wysłusza nam skóre , która rano potrzebuje nawilżenia.
Teraz czas na plusy.
Pasta szybko pozbyła się niedoskonałości. Wieczorami smarowałam nią  twarz punktowo i na drugi dzień widziałam poprawę. Po 4 dniach po pryszczach nie było śladu. :) Nie spodziewałam się takiego efektu . :)  Kolejnym plusem może być cena , kosztuje ona niecałe 5 zł. Można ją znaleźć w każdej aptece . Pasta moim zdanie wydaje się być wydajna.

Pasta cynkowa z kwasem salicynowym okazała się moim must have .

Używałyście ją ? Co sądzicie o tym produkcie ?

1 komentarz:

  1. Uwielbiam ją! Musze kupić już kolejną, chociaż od kiedy używam tonik z kwasem żelowym, coraz rzadziej mam problemy z cerą :)

    OdpowiedzUsuń