niedziela, 28 września 2014

Plastry do depilacji Isana .

Hej dzisiaj Wam przedstawię coś do depilacji .Będą to plastry do depilacji marki Isana .
Są to moje pierwsze plastry , ponieważ wolę tradycyjną depilację. Skusiłam się na nie,
ponieważ były w promocji , podajże za 6-7 zł.

W pudełku znajdziemy 10 plastrów oraz 4 chusteczki po depilacji. Producent podał, że jeden plaster można stosować aż 4 razy .



Całkowicie się u mnie nie sprawdziły .;/ Żadnego włoska nie pozbyłam się . ;/ Nie wiem czy to jest spowodowane tym , że jestem nie doświadczona, czy ten produkt nie jest taki jaki powinien być .
Raczej nie wrócę do niego . Spróbuję innych plastrów.






A Wy używałyście tych plastrów ? Co o nich sądzicie? Polecacie jakieś inne tego typu produkty ?





Pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. Można i spróbować, ja to jednak wolę postawić na coś bardziej skutecznego. Poczytajcie sobie na https://evospa.pl/co-to-jest-i-na-czym-polega-depilacja-bezpaskowa o świetnej depilacji bezpaskowej

    OdpowiedzUsuń