poniedziałek, 22 września 2014

Synergen Dearly

Przepraszam , że dawno nie pisałam , ale miałam na głowie szkołę .;/
Dzisiaj recenzja prawie ideału , czyli dezodorantu Synergen - Dearly.


Opis producenta : Synergen dezodorant w sprayu Dearly do skóry wrażliwej przez 24 godziny niezawodnie zapobiega powstawaniu nieprzyjemnego zapachu ciała. Dezodorant nie zawiera alkoholu i nie powoduje uczucia pieczenia - nawet po depilacji pod pachami


Mój opis : Dezodorant ładnie pachnie . Trudno mi określić zapach, wydaje mi się trochę cukierkowy. :) długo się utrzymuje na skórze, nawet cały dzień. Dezodorant rzeczywiście nie podrażnia skóry pod pachami , nawet po goleniu , co jest rzadkością :) Kolejnym plusem jest koszt około 4 złotych. Wydajność zależy od tego ile i jak dużo będziemy używać . Jedynym minusem jest to , że wytwarza mokre plamy, które są bardzo duże.Drażnią mnie , wygląda to jakbym mocno się spociła chociaż , nie mam problemów z potem .. ;/






Plusy
+zapach, który długo się utrzymuje
+nie podrażnia skóry
+cena

Minusy
- wytwarza mokre plamy pod pachami
Dlatego go nazwałam prawie ideałem . Nie wiem czy go kupię .



Używałyście tego dezodorantu, albo innego z tej kolekcji ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz