piątek, 12 września 2014

Ziaja - płyn do demakijażu oczu

Hej, to moja pierwsza recenzja o kosmetyku . Będzie nim, chyba każdej z nas znany, płyn do demakijażu oczu z Ziaji. Niestety na razie zdjęcia nie będą takie jak bym chciała :((

Opis producenta : Skutecznie i delikatnie usuwa makijaż . Zapobiega wysuszeniu wrażliwej skóry wokół oczu. Nie powoduje podrażnień skóry i spojówek .

Mój opis : Bardzo lubię kosmetyki Zaji. A co do samego płynu. Płyn jest bezzapachowy, jest w bardzo estetycznej zakręcanej butelce, nie wylewa się ;). Rzeczywiście zmywa makijaż. Gdy go używam czuję, że moja skóra jest całkowicie oczyszczona z makijażu. Związku z tym , że mam bardzo wrażliwe oczy , cenię sobie w kosmetykach to , że nie podrażnia ich , płyn z ziaji nie szkodzi moim oczom :D . Dodatkowym plusem jest to , że jest tani, kosztuje ok. 4-6 złotych. jest wydajny buteleczka starcza mi na miesiąc. Na pewno powrócę do tego kosmetyku . :)


Plusy :
+ Oczyszcza , nie podrażnia oczu .
+ Cena i wydajność .

Minusy:
- brak minusów ;)



Mam nadzieję , że udało mi się , sprostać zadaniu i dobrze zrecenzować kosmetyk . :)
Lubicie kosmetyki z Ziaji ? Używacie tego płynu ?

1 komentarz:

  1. Też go mam i bardzo lubię - świetnie radzi sobie z makijażem i jest w super cenie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń